niedziela, 9 grudnia 2012

Witam ;)

Postanowiłam podzielić się z wami moją wyobraźnią i tym co się w niej czasami tworzy. Tytuł bloga zdradza o czym będę pisała. Jestem taka jak wiele z was, często myślę o chłopakach z 1D. Dziś postaram się napisać pierwszy imagin (pierwszy mój który dopiero napiszę). Nie wiem czy uda mi się opisać to co pojawi mi się w głowie, ale się postaram. Ja należę do osób które piszą w narracji pierwszoosobowej, więc takie będą też imaginy. Będę je dodawała w wolnym czasie, więc proszę bądźcie cierpliwi. Co jeszcze ? Hhmm... a tak proszę komentujcie, gdyż to mnie motywuje do pisania. Chciała bym wiedzieć czy wam się podoba i o kim pisać najwięcej i czy często mają pojawiać się +18. Decyzje należą do was, a i +18 będą dodawane może raz czy dwa w miesiącu, bo nie jestem pewna czy dam radę pisać takie imaginy, ale zobaczymy.

1 komentarz: